tisdag 14 oktober 2008

Dont mess with me

Och du! Lönnfeta kärring som körde en stor och miljövidrig SUV med tillhörande släpvagn vid Ica Kvantum igår vid halv fyratiden, lägg noga märke till följande: Bilister har väjningsplikt i korsningen, vilket innebär att cyklister har förkörsrätt på övergångsstället. Om du kommer gasandes i full karriär och har så lite framförhållning att du tvingas tvärbromsa två meter innan en T-korsning så att allt ditt skit på släpet välter och krossas, så är det inte mitt fel. Ge fan i att tuta på mig, säger jag bara.

Jag hoppas dessutom att det var något otroligt dyrt som välte och gick sönder. Typ någon gustaviansk möbel i original som du precis varit och fått värderat till flera hundra tusen kronor på Antikrundan. Jag hoppas dessutom att alla dina bromsbelägg brändes sönder och att bilverkstaden har minst tre månaders väntetid och att det under tiden kommer att utbryta vild buss- och tågstrejk i alla landskap och att husbock och översvämningar under tiden drabbar ditt hus, så att du tvingas inhysa dig hos imbecilla släktingar, göra dig ovän med dem och bli struken ur testamentet. Må slutligen syfilis och galopperande mjäll drabba både dig och hela din familj så att hela er ynkliga genpool utplånas.

Det vore fan inte mer än rätt åt dig.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar