måndag 8 augusti 2016

AquaSocks, the neverending story

Lider av för små AquaSocks. Har nu bara ett par som sitter skönt och de är på fallrepet, så idag när jag skulle åka till jobbet så tryckte jag på mig 37:orna som är lite för små, för jag tänkte att jag ska ju ändå mest sitta vid ett skrivbord, det är ju liksom inte samma vånda som att gå en mil i för små AquaSocks.

Jag beställde ju nya, av samma märke, i storlek 40. De kom, de sågs, de segrade inte utan visade sig vara två pråmar. Förstås! KUL. Not. Det är ju det som är det lömska med AquaSocksen, att den storleken som sitter perfekt ena gången inte alls passar lika bra nästa gång. Det är en chansning. Nu tycker jag faktiskt att de här leverantörerna, simbutiken punkt se och simma punkt se, får ta och rycka upp sig och se till att beställa hem ett lager i storlek 38 och 39. Jag måste börja bunkra för 2017. Så här kan vi fan i mig inte ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar