tisdag 28 juni 2016

Game of massage

Ska på massage hos Gregor Clegane idag igen. Hur man ens tänker när man bokar en ny tid när man precis vacklat från massagebritsen med blåmärken kan jag inte uttala mig om. Jag visade en bild av min torterade kropp på jobbet och vips var det en annan som bokade tid hos Gregor, så det är uppenbarligen inte bara jag som inte är vid mina sinnens fulla bruk. Vet ej om detta ger mig en framtid i reklambranschen?

Nä, men faktum är att efter den massagen så kände jag mig typ tio år yngre i kroppen (vilket jag OCKSÅ har sagt, så det är inte det att jag bara går och ojar mig över hur plågsamt det var, för det var det ju förvisso också. Men samtidigt bra). Det var som en massa spänningar som legat och byggts upp under lång tid bara försvann. Med hjälp av lite våld då. Ser fram mot dagens besök med spänning. Känns svårt att toppa det förra besöket, det ska väl vara om Gregor möter upp med rökelse, tända ljus och stämningsfull valsång. Den som lever får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar