lördag 21 mars 2015

Ruzzle or die

Har uppgraderat mitt Ruzzle till nån version där man förutom det vanliga även kan spela "veckoturneringar", där man spelar om att vara topp 20 på nån lista istället för mot någon annan (än de övriga 19 på listan då), och så spelar man bara i en minut istället för i två. Rätt kul.

Häromdagen var jag med om ett sånt ONCE IN A LIFETIME MOMENT när jag under en sån enminutare lyckades sno ihop ett ord på 524 poäng. Jag upprepar: FEMHUNDRATJUGOFYRA POÄNG (ordet var "sköljarna") Kände mig minst sagt helnöjd då mitt tidigare rekord är 361 poäng. Men då visade det sig att DÅ KOMMER INTE VECKOTURNERINGARNA MED I ENS SPELSTATISTIK. Så det går inte att bevisa att jag är en sån baddare på att sno ihop ord. Surt sa räven om rönnbären.

Obs, mitt Ruzzle-alias Dachshundrun tar gärna emot utmaningar.

2 kommentarer: