söndag 8 mars 2015

Ett ljud ur tystnaden

Ursäkta bloggtorkan. Det har varit "lite mycket" nu på senare tid, kan man väl säga. Men förhoppningsvis ska det lugna ner sig något framöver. Imorgon till exempel, ska jag på bio. Bara en sån sak! Ska se en isländsk film som heter Om hästar och män som jag tror kan vara riktigt bra. Om inte annat: snygg. Estetiska filmer är inte att förakta. Återkommer med recension, om jag inte stoppas i dörren villsäga. Visningen sker nämligen genom en filmklubb som jag inte är medlem i, men jag har fått låna en person som vill vara anonyms medlemskort och hoppas de inte tänker stämma av med legitimation mot någon himla lista, för då får jag a. skämmas ögonen ur mig, och b. inte se filmen.

Ute skiner solen, termometern visar tvåsiffrigt och idag såg jag en citronfjäril. Nu bara måste det vara vår på riktigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar