måndag 29 september 2014

Att gå i pausen

Tydligen är det ett GIGANTISKT socialt övertramp att "gå i pausen" av en musikal/teaterpjäs/konsert. Oj då. Det har jag aldrig hört Magdalena Ribbing säga, fast å andra sidan är jag väl inte den som lusläser alla hennes tips och råd dagligen och stundligen heller. Men i alla fall. Har lärt mig något nytt. Även om jag fortfarande tycker att det är helt okej att gå i pausen, ungefär som att det är helt okej att inte se klart en film/läsa klart en bok/lyssna färdigt på en skiva man inte gillar. Det är väl slöseri med tid om något, och tid är pengar. Nä, skojar bara, men ändå. Man har bara ett liv och ens tid är för värdefull för att slösas bort på crap. Tack för ordet.

2 kommentarer:

  1. vad är det för påhitt? klart att det är okej att gå i pausen! jag är säker på att även Magdalena skulle hålla med om detta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. PUH! Då var det bara mina kollegor som inte hade koll. Jag litar på dig (och Magdalena)!

      Radera