torsdag 6 juni 2013

I'm alive

Först hinner man inte blogga för att man bara jobbar RÖVEN av sig och ägnar sig åt viltspår på den lilla lediga tid som råkar bli över. Ja, och sedan hinner man inte blogga för att man äntligen är lite LEDIG, och då ska man väl inte sitta och hänga framför datorn inte. Men jag blev tvungen, för min såkallade smartphone påpekade att minnet var fullt och bad mig radera objekt. När jag så skulle gå in i galleriet för att radera så gick det inte att öppna eftersom "minnet var fullt". Jamen HALLÅ, hur ska man kunna radera objekten om man inte kan öppna mappen som objekten finns i?  Så nu sitter jag och pillar med sånt när solen skiner och himlen är blå. Hatar trilskande teknik, så det är ju inte precis något drömscenario. Kan erkänna att en och annan saftig svordom har uttalats under tiden som dator och lur går och känner sig för lite och funderar på om det är möjligt att kommunicera. Det var fan i mig bättre förr när man bara hade en grå telefon med snurrskiva att bry sig om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar