söndag 17 juni 2018

Imorgon så här dags kan det hända att jag har fått mitt liv tillbaka men man vet aldrig så noga

I några veckor har jag haft ett jobbrelaterat KAOZ som egentligen har varat hela detta året men som bara har blivit mer och mer galet. Orkar ej gå in på detaljer, har dessutom svårt att tro att någon skulle vara intresserad. Imorgon ska vi dock ha (en slags) revision. Beroende på utfallet får jag sedan tillbaks delar av mitt liv, hoppas jag åtminstone. Just nu har jag inget, känns det som. Buhu, så synd om mig. Igår kom jag på att det är midsommar på fredag och "vad bra, då jobbar man ju bara fyra dagar den här veckan". Sen kom jag på att jag skulle jobba idag, så där gick jag miste om en ledighet. RÖVEN säger jag om det. Vet ej vad jag vill ha sagt med detta inlägg mer än att jämra mig över sakers tillstånd. Sådär, nu har jag gjort det, nu ska jag väl streta vidare i grottekvarnen. YOLO my ass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar