fredag 6 november 2015

Post mortem

Läste ut den här vidriga boken igår. Kan ju utan att avslöja för mycket säga att rätt så många dog på ett rätt så oskönt sätt, och att det nästan övergår min fattningsförmåga, och då har jag ändå en rätt så rik fantasi i de flesta avseenden, hur man ens överhuvudtaget kan komma på så många vedervärdiga sätt att ta livet av folk på. Samt vilka sexuella gärningar man kan tänkas vilja utföra post mortem så att säga, här räcker inte heller min fantasi till, trots att jag ändå funderar över fenomenet ibland. Dock endast i vetenskapligt syfte, ska väl för säkerhets skull tilläggas, eftersom jag tydligen återkommer till detta då och då här i bloggen. Kanske skulle försöka mig på att skriva en roman om detta, eller nävisstnä, den var visst redan skriven. Ja. Läs den här boken om ni vill äcklas, förfäras och fascineras över det mänskliga psykets utflykter till helvetets avgrunder. Annars, låt bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar