onsdag 11 november 2015

Jo, men det är den tiden i månaden när alla förvandlas till jubelåsnor

Skulle precis skriva ett härsket blogginlägg om hur sjuuuukt tråkigt det är när man mailar någon och inte får svar och man måste ha svar för att kunna gå vidare. Alltså okej om man inte får svar på studs, men efter TVÅ DAGAR borde man väl ändå ha fått nåt himla "jag vet inte men ska ta reda på det"-aktigt kan man ju tycka? Sen visade det sig att det var jag som hade mailat till en inaktuell mailadress, så där hade jag ju suttit och härsknat till lite i onödan. Och sen när jag väl mailade till den rätta mailadressen så fick jag verkligen svar på studs, så allt löste sig till det bästa. Så jag vet inte riktigt var jag ska göra av min uppdämda vrede just punkt nu.  Har en sån där boxboll, men den ligger i garderoben och lär väl aldrig bli upphängd eftersom vi inte riktigt hittar något bra ställe att ha den på. Nä, jag får väl gå och äta lite ost eller nåt annat konstruktivt istället dårå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar