fredag 4 juli 2008

Här sitter Venus och ser ut att ha fått nog

Då och då känner jag att det är min plikt att titta till Det Sociala Experimentet. Som i själva verket är avslutat, men jag ser sidan som en ständig källa till förundran över mänsklighetens förfall, eller rättare sagt, det är fan inte klokt hur många puckon som svävar omkring som nebulosor i cyberrymden.

Idag hade jag fått två mail från en 23-årig yngling. Det första löd:

hej

vad läcker du är ;-)

vad gör du

jag har bild på väg upp


kan maila bild med

Puss

Jag får rätt mycket kritik för att jag inte svarar på mail i Det Sociala Experimentet, men jag tycker att när man är så gammal som jag är behöver man verkligen inte sitta och artighetsmaila med uppenbara nötter på en dejtingsajt. Trots bristande respons hade den tappre ynglingen skickat ytterligare ett mail några timmar senare:

du är het

vill ha dig ju

Ja, vad säger man? Sluta missbruka radbrytningar och gå och ta en kall dusch?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar