söndag 28 mars 2010

Kappsäck full med pengar är ju också bra att ha

Nu har den här månadens bistra röv-räkningar betalats. Inklusive Telias sura uppsägningsavgift. Och nej, Telia, jag är inte riktigt nöjd med svaret i förra inlägget. Jag kan (om än motvilligt) köpa att det är tre månaders uppsägningstid och betala för det. Men det här står SPECIFICERAT som "uppsägningsavgift" på fakturan, och jag är fortfarande väldigt intresserad av vilket moment i processen att avsluta ett abonnemang som motiverar en summa på 435 sura riksdaler. Det borde ju bara vara att, ja inte vet jag. Dra ur sladden, klicka i en ruta, delete:a något eller vad som helst, men det känns inte som att det skulle ta särskilt många sekunder. Skulle jag ju kunna tycka som icke sakkunnig i frågan.

Illuminate me, pls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar