onsdag 10 mars 2010

Jomen Facebook känns ju VÄLDIGT angeläget, faktiskt

Jag: Jag pratade med Eve och frågade om hon hade något skvaller, men det hade hon inte. Så jag sa "Vi får väl också gå med i Facebook så vi får veta vad som händer" och hon bara "Aldrig i livet! Kenneth är helt fast i det där, en gång när jag låg och sov så vaknade jag av att det råmade och bräkte och höll på, då var det Kenneth som jobbade på sin Facebook-bondgård! Och igår när vi skulle iväg och hade jättejättebråttom så sa han att han bara skulle skicka ett viktigt mail först, och sen när jag kollade så satt han för helvete och skördade tomater! På Facebook!"
Barbie: Jo, men man MÅSTE ju inte göra sånt på Facebook. Men jag och Kenneth och Fanny, vi håller på med det...och så Ninni och Fridolf. 
Jag: Och vem i helvete är Ninni och Fridolf?
Barbie: Det är två kaniner. 
Jag: KANINER? Som är med på Facebook?
Barbie: Ja, vi är liksom ett team...som hjälps åt. 
Jag: Jahadu...Nu känner jag mig väldigt UTANFÖR ska du veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar