fredag 25 oktober 2013

På allmän begäran så att säga

Har fått en förfrågan (YES! Ett tecken på att någon faktiskt läser ens blogg) om vad jag köpt för stövlar. Det är såna här:


Beställde dom på Sportamore där dom lämpligt nog dessutom har "höstrea" just nu.  Nu har jag inte köpt gummistövlar på hundratals år så jag har ingen aning om ifall priset (439 spänn) är högt eller lågt, eller om "höstrean"  bara är ett sätt att få mig som konsument att tro att jag gjort världens klipp medan aktieägarna på gummistövelsfabriken skrattar hela vägen till banken.  Man blir ju fan alltid blåst på ett eller annat sätt.

3 kommentarer:

  1. okej följdfråga: sitter de bra på eller liksom kippar de kring hälen? det är varenda gummistövels akilleshäl (ha. haha.) vad det verkar och det driver mig till vansinne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker inte de glappar, har dock breda fötter så jag är nog mer känslig för när det klämmer.

      Radera
    2. Jag tycker inte de glappar, har dock breda fötter så jag är nog mer känslig för när det klämmer.

      Radera