lördag 15 maj 2010

Mil efter mil

Jag har, förmodligen som en av de sista människorna i västvärlden, fått en inbjudan till Spotify. Spotify är HELT FANTASTISKT, säger ju alla, men jag är ju som vanligt skeptisk. Jag vet inte riktigt om det är mig eller Spotify det är fel på, men jag hittar ju ingenting av den musik som alla påstår finns där. Min syrra, som inte på något vis är först med det senaste (ett släktdrag), påstår att hon har hittat rånostalgi i form av Steve Gibbons Band på Spotify, men det gör inte jag. Något är fel. Det kan inte bero på mig, eller om det gör det så beror det på att jag är förkyld och har hela hjärnan full med virus. Så måste det helt enkelt vara.

Nu ska jag tröstläsa min nya Stephen Kingbok istället. Böcker är bäst när allt kommer omkring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar