onsdag 19 maj 2010

Devils right hand

Idag har jag träffat en mäklare för värdering av en av våra fastigheter (låter flott, men är det inte) som ska säljas. Han, mäklaren, var rätt så trevlig, men jag tycker faktiskt att mäklare tar så bra betalt att de ska uppföra sig lite mer som att de har längtat hela sitt liv efter att få slicka marken där jag står. Och han nådde väl inte riktigt ända fram kan man väl säga. Kanske berodde det på att det låg en död fladdermus på vinden på objektet han förväntas sälja med glad och tacksam min. Det var kanske inte det välkomnande han ville ha, men vadå, han får väl bita ihop som alla andra. Det fick ju jag göra. 

För övrigt hittade jag en död fladdermus på jobbet idag också. Vad är det med fladdermössen nuförtiden, tål de ingenting, eller? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar